یمن

یمن

نسل کشی انسانهای بی گناه و شیعیان یمن ممنوع
یمن

یمن

نسل کشی انسانهای بی گناه و شیعیان یمن ممنوع

رئیس جمهور یمن جنبش شیعیان را تهدید به نسل کشی کرد

 1389/04/21

 

نماینده جنبش الحوثی اعلام کرد که "علی عبدالله صالح " رئیس جمهوری یمن اعضای این جنبش را تهدید به نسل‌کشی همه جانبه کرده است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری مستقل "نیوز یمن "، "یوسف الفیشی " نماینده جنبش الحوثی در کمیته مامور اجرای شش ماده توافقنامه صلح بین جنبش الحوثی و دولت یمن گفت که این جنبش تهدیداتی را از طرف نهاد ریاست جمهوری مبنی بر نسل‌کشی همه جانبه دریافت کرده است.
الفیشی گفت: جنبش الحوثی "تهدیداتی را درباره نسل‌کشی همه جانبه از سوی یک منبع ریاست جمهوری دریافت کرده است که به هیچ‌وجه قابل توجیه نیست بویژه که این جنبش توافقنامه با دولت امضا کرده که تضمین کننده بازگشت اوضاع به روال عادی و بستن پرونده جنگ صعده به طور نهایی است.
وی همچنین خواهان اجرای توافقنامه‌های صلح امضا شده با دولت برای جلوگیری از وقوع جنگ هفتمی در استان "صعده " در شمال یمن شد.
الفیشی از ائتلاف احزاب مخالف دولت یمن با عنوان "دیدار مشترک " و همه اندیشمندان در یمن خواست تا به مقابله با این تهدیدات و فشار بر دولت برای بازگشت به توافقنامه‌های امضا شده بین دوطرف و متقاعد کردن آن به منظور عدم بکارگیری زور جهت تحمیل رویکردهای یکجانبه خود بپردازند.
وی افزود: همگان باید در مقابل جنگ پیش از آغاز جنگ و نه بعد از آغاز آن بایستند.
الفیشی گفت: حل وفصل مسائل باقی‌مانده از جنگ در صعده و بستن کامل این پرونده به کشور برای برون رفت از سایر بحران کمک خواهد کرد. 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محراب پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://badieh.parsiblog.com/

از فرج و ظهور تا خروج و قیام مهدی عج
الهم عَجِّلْ فَرَجَهُ،… وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ،… وَاَدْرِکَ بِنا أَیَّامَهُ، ظهُورَهُ وَقِیامَهُ
مقدمتان گرامی

سلام سپاسگذارم محراب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد