_____ ذخیره های آخرالزمان به قرن پانزده هجری خوش آمدید


 

(پـــــــــــســــــــــتـــــــــــ  ثــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــ)

قرن پانزده قرن غلبه حق بر باطل است ( امام خمینی )

فلسطین و انتفاضه‌ی اسلامی و قیام دولت فلسطینی و مسلمان، لبنان و پیروزی تاریخی حزب‌الله و مقاومت اسلامی بر رژیم مستکبر و خونخوار صهیونیست؛ عراق و تشکیل دولت مسلمان و مردمی بر ویرانه‌های رژیم ملحد و دیکتاتور صدام؛ افغانستان و هزیمت خفتبار اشغالگران کمونیست و رژیم دست‌نشانده‌ی آن؛ شکست و ناکامی همه‌ی طرحهای استکباری امریکا برای سیطره بر خاورمیانه؛ گرفتاری و آشفتگی علاج‌ناپذیر در درون رژیم غاصب صهیونیست؛ فراگیر شدن موج اسلام‌خواهی در بیشتر یا همه‌ی کشورهای منطقه و بویژه در میان جوانان و روشنفکران؛ پیشرفت شگفت‌آور علمی و فناوری در ایران اسلامی به رغم تحریم و محاصره‌ی اقتصادی؛ شکست جنگ‌افروزان در امریکا در عرصه‌ی سیاسی و اقتصادی؛ احساس هویت و تشخص در اقلیتهای مسلمان در بیشتر کشورهای غربی؛ همه و همه نشانه‌های آشکار پیروزی و پیشروی اسلام در هماوردی با دشمنان در این قرن یعنی قرن پانزدهم هجری است....(رهبر انقلاب) برای کنگره حج سال ۸۷

 

اينها بچه هاي قرن 15 هجري هستند و  ( شهید آوینی) صدا

 

تاريخ پست صحيح نيست

 


پیشنهادهای جدید :

بن بست و تضاد روش ها در دنیای وارونه قرن پانزده  

ماسوني « معماري » مشكوك ادبيات انگليسي از GOD تا GOT

 الان چه داريم ؟! انقلاب ولائي يا حكومت اسلامي!؟

تشکیل سیستم مقاومت اسلامی با آغاز قرن 15 

قرن پانزده هجری خاستنگاه جدیدترین مرحله انقلاب صنعتی 

تحولات هنر و سینما با آغاز قرن 15 در غرب و جهان

 


 

 

ادامه نوشته

تعطیل کنیم دیگه !

بعد از بوق و اندی دوباره گفتم یه سری به این وبلاگ قدیمی که وبلاگ نوشتن رو باهاش شروع کردم بزنم یادم می آد اون روزی که بنده این وبلاگ رو البته در آدرس قبلیش راه اندازی کردم خیلی برام جالب بود که مثلا حضرت امام فرمودند : قرن 15 قرن غلبه حق بر باطل هست و انتقال همین مفهوم در همین حد هم به نظرم تا حدی هم برای خودم و هم برای مخاطب شور آفرین بود اون روز نه u313 یی بود و نه موعود به اون صورت فعالیت داشت ، بنده هم کلی به خودم افتخار می کردم که به موضوعی پرداختم که ملت ازش غافلند !! و کلی برای خودم نوشابه باز کردم ، اما در همین اثنا بود که توی نماز جمعه با وبلاگ اولیه سایت u313 یعنی b313.blogfa آشنا شدم و بشارتهائی رو دیدم که ضرورت پرداختن به موضوع قرن پانزده رو برام در حاله ای از ابهام فرو برد  و اون هم نه به خاطر اینکه از سرنوشتی که برای قرن پانزده پیش بینی شده نا امید شده باشم بلکه برعکس به خاطر اینکه به این نتیجه رسیدم که به امید حق انشا الله بسیار زودتر به آن لحظات پر شور خواهیم رسید

اللهم عجل برحمتک لولیک الفرج

شهادت آزادمردان امدادگر کاروان آزادی توسط صهیونیستها

 


 


 


ديگر قباحت را به اوج رسانده اند و چه ادعاهاي مسخره اي که نکرده اند

تنها پيام ما اين است :


جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم


کشتار و اسارت کاروان بين المملي آزادي بر محاصره کنندگان عرب غزه از قبيل شاه مصر ( مبارک ) و سردهندگان شعار نه غزه نه لبنان در داخل کشور مبارک باد


_____ قرن پانزهم و مسير مسدود ليبرال سرمايه داري

 

قرن پانزدهم در سي و يك سالگيش همچنان به پيش مي تازد گويا زمين در حال زير رو شدن است اقتصاد مصطلح در قرن پانزدهم با خصوصي سازي مصطلح شركتهاي انگليسي به عنوان اولين خصوصي سازي ها در دولت محافظه كار مارگارت تاچر در اواخر دهه هفتاد ميلادي و روزهاي آغازين خود مسير سوال برانگيزي را آغاز كرد كه با طليعه ورشكستگي اقتصاد سرمايه داري در سي امين سال آن سوالات آن پررنگ تر شد و اكنون دنياي ظاهرا خصوصي شده را در محاصره اربابان پرشمار و ورشكست و حريص و ريز و درشت خود مي يابد يك گوشه چند صد اسم مطرح از بانكها در چند ماه ورشكست مي شود و يك گوشه صداي خرد شدن استخوانهاي چندين تراست و كارتل بزرگ نفتي و صنعتي به گوش مي رسد گويا اين خصوصي سازي نوعي تقسيم اين انحصار عجولانه بعد از پيروزي انقلاب ايران بوده است تا بتوانند چند صباحي حكومت پشت پرده اي خود را ادامه دهند قرن پانزده هر روز سوالات و علامتهاي تعجب بيشتري را كليد مي زند انحصار انرزي در آينده در دست كاباليستها نخواهد بود و مهار اين انحصار شكني از مهار انرري هسته اي خورسيد براي مدعيان دشوارتر مي نمايد انحصار طلا نيز با وجود شتابي كه به خود گرفته است كاري از پيش نخواهد برد و عدالت تنها گزينه اي است كه اين اربابان زورگو بايد در برابر آن سر تسليم فرود آورند

آغاز دهه چهارم قرن 15

 

به عنوان مقدمه بد نیست بگم چیزی که منو به نوشتن در مورد قرن پانزده کشوند یک کشف یا یک اختراع نبود بلکه من راجع به بدیهیاتی حرف می زنم که خیلی وقته توسط روشن فکران روشن گر و روشن ضمیری چون حضرت امام و شهید آوینی مطرح شده بود  و امروز با ورشکستگی های سیاسی و اقتصادی سرامایه سالاران دیو سیرت به منصه ظهور رسیده و هر بچه مدرسه ای میتونه این مسائل رو بفهمه  

هم زمان با انقلاب اسلامی قرن پانزده هجری قمری هم وارد دهه چهارم خودش شد دهه ای که بوی پیروزی مستضعفان  جهان از همون طلیعه اون به مشام می رسید قرنی که دیگه دیو عشوه گر کفر و نفاق نمی تونه چهره مظلوم رو با تهدید کردن هم زمان توی دستش نیگه داره   

انقلاب مستضعفان جهان در حال ثمر دادنه البته ثمره ای که جز با جهاد و تلاش و همت و شهادت آنهم در سایه سار قیام مهدوی به نتیجه نخواهد رسید 

 

اللهم عجل برحمتک لولیک الفرج

بن بست و تضاد روش ها در دنیای وارونه قرن پانزده

نمایش همزمان در دنیای وارونه 

شما روزانه توصیه های کارشناسی پلیسی بهداشتی و تربیتی و ... فراوانی را از رادیو گوش می کنید از تلویزیون تماشا می کنید یا در اینترنت و روزنامه ها می خوانید هشدارهای پلیسی که روز به روز پیچیده تر و محدود کننده تر میشود توصیه های بهداشتیی که روز به روز بیشتر میشود بن بست راهکار ها در دنیای وارونه قرن پانزده

وقتی می خواهید آب بخورید دیگر آب خوردن با لیوان معمولی درست نیست چه برسد به ..... ؛ لیوان یک بار مصرف ظرف یک بار مصرف حوله یک بار مصرف

وقتی به کوه می روید دیگر خبری از خاک و سنگ و سبزه نیست و تا دلت بخواهد در دشت و کوه و صحرا ظروف یک بار مصرف ریخته و شما مجبوری در حالی که در میان سیل یکبار مصرفها چند بار بازیافت شده حرکت می کنی به خودت تلقین کنی که در فضای روح بخشی قدم می زنی

وقتی می خواهید در شهرهای بزرگ دنیا تردد کنید باید صدها توصیه امنیتی را نصب العین خود قرار دهید و به سایه خودتان هم مشکوک باشید تا شاید با این دغدغه های رنج آور شانس بیشتری برای در امان ماندن از دست سارقان و کیف قاپان قاتلان کشیده شدن به سمت اعتیاد و سوء استفاده چی های جور واجور داشته باشید

شاید گزاف نباشد اگر بگوئیم امروزه با هزاران نوع پرهیز بهداشتی و امنیتی هر روز به آمار جان باختگان و مال باختگان به طور تصاعدی افزایش می یابد و همیشه دزدان گردن کلفت یک قدم جلوتر از پلیس ویروس نویسان خبره رایانه ای یک قدم جلوتر از ویروس کشها و ویروسهای جهش یافته در آزمایشگاه های شیطانی یک قدم جلوتر از واکسن های و توصیه های ایمنی در دسترس و قابل اجراست

پزشکان می گویند غذای بیرون چیپس پفک و سایر هله هوله ها را نخورید و اقتصاد می گوید رستورانهای  سرراهی و کارخانه های هله هوله سازی لازمه توسعه اقتصادی هستند

زندگی های پاستوریزه و تشریفاتی امروز بسیاری از روابط خانوادگی و قومیتی و حتی تجاری و اجتماعی را محدود و محدود تر کرده است

جامعه شناسی می گوید برای بقای جامعه همه باید به یکدیگر کمک کنند اما توصیه های امنیتی می گوید از سوار کردن مسافر ناشناسی که در حال یخ زدن است خودداری کنید !!

گاهی روانشاسی کودک حرفهائی می زند که جامعه شناسی و اقتصاد درست ۱۸۰درجه عکس آن توصیه می کنند

علم اقتصاد اشغال فراگیر و ۲۴ ساعته زنان را یک امتیاز حساب می کند و جامعه شناسی و علوم تربیتی آن را سمی مهلک در رگهای بشر توصیف می کند و سپردن کودکان به یتیم خانه های مدرن همگانی را ایجاد نقصی جبران ناپذیر در تربیت کودک می شمارد کودکی که حتی در زمان حضور مادر از محبت مادر خسته از کار برگشته خود محرم است

و خلاصه مطلب دو بیت از خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی که :

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود

زنهار از این بیابان این راه بی نهایت

در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود

از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت

 

 

_____ به بهانه اول ربيع الاول و آغاز سال 1431 هجري قمري

 

توضيح : سال نو هجري قمري در اصل با سالگرد هجرت رسول خدا آغاز مي شود

دوباره صفر تمام شد و با آغاز ربيع الاول در استيل زندگي هجري سال جديدي آغاز شد سال جديدي كه بايد از سال گذشته و تعلقات آن به سال جديد هجرت كرد

 امروز پايان سال سي ام و با آغاز سال سي و يكم قرن پانزده هجري قمري و خروج نسبي انقلاب اسلامي از انزواي سياسي و اجتماعي بين المللي فروغ اميدي تازه در دل منتظران مهدي موعود روشن شده است

اما چرا عده اي تلاش كردند حتي در كشورهاي عربي به جاي تقويم اسلامي و هجري ابتدا از تقويم محرمي قمري و بعد ها از تقويم مسيحي استفاده كنند

منتظر شما براي آغاز يك بحث جدي در اين زمينه هستم

_____ ماسوني « معماري » مشكوك ادبيات انگليسي از GOD تا GOT


می توان به جرأت گفت ماسون ها تا قبل از انتخابات 88 برای ایرانی ها ناشناخته بودند

 تا ناگهان با پرچم های سبز دجالی پیدایشان شد  و فتنه های عجیب و غریب را پشت سرهم کلید زدند

و توانستند حقایق زیادی را برای عده ای دقیقا 180 درجه برعکس کنند

آنها با نقاله ها و گونیاهایشان هم آمده بودند تا بیشتر و شدیدتر از قبل با درجه ای خیلی بالاتر از قبل

 برای سرنگونی انقلاب یا وارد کردن لطمه جبران ناپذیر به آن تلاش کنند 

اما چیزی که انسان را بیشتر متعجب می کند دقت مضاعف و اگر نگویم تحسین برانگیز

دقت در خور توجه معمارانی است که سعی در ساختن دنیای مدرن اما دلخواه خود داشتند

 آنان به همه چیز دستبرد زدند و همه علوم را به خدمت گرفتند

از ریاضیات و هندسه در ظاهر گرفته تا روانشناسی و زبان شناسی

و چه بلاهائی که بر سر اصطلاحات و الفاظ بشر نیاوردند

 کاری کردند که دو نفر آدم عادی نتوانند با هم یک پاراگراف حرف بزنند مگر اینکه الفاظ آنان را استفاده کنند

در مورد شباهتهای عجیب برخی حروف چه می گوئید چرا در مقابل کلمه  GOD کلمه بسیار مشابه GOT  یعنی بز که می گویند شیطان به شکل بز است را استفاده می کنند چرا در برابر کلمه MONK به معنی مومن کلمه MONKY استفاده می شود و چرا در فارسی به جای بوزینه و در عربی به جای قرده از کلمه میمون که شبهت عجیبی به کلمه مومن دارد استفاده می شود  

البته کلمه ها و اصطلاحات غلط زیاد است به قول علامه شهید مرتضی مطهری در صفحه 110 کتاب شریف خاتمیت کلمه های روحانی و ملا و آخوند و شیخ هیچ کدام در اسلام نبوده و بعدها وارد زبان مسلمین شده است حالا باید بیشتر فکر کرد ولی من حدس می زنم آن کلمه ها و اصطلاحاتی که مهدنسیش بهتر است مال ایلومیناتیها و ماسونهای صهیونیست است و بقیه مال دشمنان سازمان نیافته تر

اللهم اختم عواقب امورنا باسعادة والشهاده برحمتک یا ارحم الراحمین

نمايش همزمان در وبلاگ k

_____ سلاح هارپ ( HAARP ) و زلزله هائیتی ؛ پدیده ای متفاوت در قرن پانزدهم !

 

 آخرین تغییرات ۱۳:۱۶

 آیا هارپ واقعیت دارد ؟! چرا هارپ باعث طوفان کاترینا در ایالات متحده شد ؟!! چرا هارپ باعث زلزه 8 ریشتری در ایران نشد!!؟ هارپ چیست ؟! منتظر توضیحات کمکی شما عزیزان هستیم :

 

ادامه نوشته

_____ وقتی خانمها مستقلند و سر کارند و وقتی همه جامعه سر کارند !

نمی خوام بگم که کی جامعه رو سر کار گذاشته می خوام بگم همه سرکاریم

اول بگم که توی دین اسلام ما خرجی یا همون نفقه زن و بچه به عهده مرده ولی خرج و نفقه مرد بر عهده زن نیست ولی توی این شرایط یک عده دوره افتادند که خانومها باید مستقل باشند و خودشون خرج خودشونو در بیارند

ادامه نوشته

_____ تشکیل سیستم مقاومت اسلامی با آغاز قرن 15

اوایل کشورهای عربی با نسخه غربی و ابلهانه ناسیونالیسم عربی به مصاف غاصبان حقوق خود رفته و با آنها رو به رو می شدند که حاصلی غیر از تسلیم نیمی از فلسطین و لبنان و قسمتهائی از مصر و سوریه و تسلیم کامل فرهنگی و اقتصادی همه کشورهای عربی حاصلی در بر نداشت

ناسیونالیسم عربی در ابتدا با استقبال برخی از کشورها و ملتهای عرب خاورمیانه مواجه شد و حتی به تشکیل کشور "جمهوری متحده عربی" نیز انجامید که در سالهای 1958 و 1961 از یکی شدن "سوریه و مصر" به وجود آمده بود.
ناسیونالیسم عربی در ابتدا با استقبال برخی از کشورها و ملتهای عرب خاورمیانه مواجه شد و حتی به تشکیل کشور "جمهوری متحده عربی" نیز انجامید که در سالهای 1958 و 1961 از یکی شدن "سوریه و مصر" به وجود آمده بود.


سیستم عامل سیاسی جدیدی که از سال 1979 ( آغاز قرن ۱۵ هجری ) در ایران با عنوان " جمهوری اسلامی " بکارگرفته شده بود و در برابر انواع ویروسهای سیاسی – نظامی ، توانسته بود کارآیی خود را حفظ کند و بروز شود ، نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران نرم افزارهای سیاسی را در جهان به خود جلب کرد .
الگوگیری از این سیستم عامل ، در دهه 80 و 90 میلادی ( آغاز قرن ۱۵ هجری ) ، حتی در برخی از کشورهای عربی که نسخه اجرایی رایج را "ناسیونالیسم عربی" می پنداشتند ، باعث ایجاد جنبشهای خودجوشی نظیر " حزب الله لبنان " شد ، که با اتکا بر کارکردهای اصولی و اجرایی " جمهوری اسلامی ایران " توانست در پایان دهه 90 میلادی ، کاری را که کشورهای متحد عرب خاورمیانه در طول 50 سال بکارگیری شعارهای ناسیونالسم عربی ، در برابر رژیم صهیونیستی موفق به انجام آن نشدند ، محقق کند . جالب آنکه نسخه های موجود ناسیونالیسم عربی در این زمان با ویژگی " محکومیت " اقدامات رژیم صهیونیستی را پاسخ می داد .
در این راستا و با آغاز قرن 21 میلادی ، در کنار انواع نرم افزارهای سیاسی که در عرصه بین المل ارائه شد ، " جمهوری اسلامی " به عنوان نمونه ای اجرای در بسیاری از کشورهای جهان و حتی سران سیاسی ،  شناخته شده بود و در منطقه خاورمیانه  رقیب اصلی " ناسیونالیسم نخنمای عربی " ، محسوب می شد .
از طرفی عدم بروزآوری این سیستم مبتنی بر ملی گرایی صرف نژادی ، باعث ظهورو رشد " نمودهای رادیکالی " در درون برخی از کشورهای عربی شد، که " القاعده " و " طالبان " نمونه بارز آن بودند .
حملات تروریستی 11 سپتامبر امریکا در سال 2001 ، باعث ورشکستگی پروژه " ناسیونالیسم عربی " در خاورمیانه شد و سران عربی ، " سهام اصلی " اتحادیه عرب را به اجبار به سیاستمداران امریکایی و صهیونیست فروختند !
از طرف دیگر با درگذشت برخی شخصیتهای پیشگام ناسیونالیسنم عربی و همچنین با توجه به حساسیتهایی که جهان عرب با پیروزی حماس در فلسطین ، اعمال فشار بر سوریه ، اختلافات در درون شخصیتهای لبنانی و بحران عراق شاهد آن بود ، ناسیونالیسم عربی و اتحادیه عرب ، دچار " تغییر ماهیت اساسی " شد .
از این پس ، نسخه های تازه " ناسونالیسم عربی " با طراحی کارشناسان سیاسی غرب و در بسته های بسیار زیبا و با ویژگیهای متنوعی به بازار خاورمیانه ارائه شدند .
در " نسخه 2003 ناسیونالیسم عربی " ، که نمونه آزمایشی برای بررسی میزان کارآیی پروژه " سیستم عامل محرمانه آینده خاورمیانه " بود ، بسیاری از امکانات نسخه های پیشین عملاً حذف شده بود !
در همین زمان امریکا و متحدانش پس از حمله به افغانستان ، به کشور عربی ! عراق حمله کردند و پس از سرنگونی قهرمان پیشین و یکی از مجریان طرح ناسیونالیسم عربی دراین کشور ، بسیاری از خلق عرب ! را نیز به خاک و خون کشید و در کمال ناباوری رهبران و کشورهای عربی تنها گزینه پیش رویشان  " محکومیت " بود و بس !
پس از سرنگونی حکومت صدام ، کارشناسان امریکایی ، جزئیات طرح محرمانه سیستم عامل جدید خود بنام " خاورمیانه بزرگ " را آشکار کردند و لذا نرم افزارهای سیاسی خاص این سیستم عامل نیز طراحی شدند .

آخرین نسخه جامع سیاسی خاص اعراب در خاورمیانه که موضوع اصلی این نوشتار است ، در تابستان جاری با عنوان " ناسیونالیسم عربی 2006 " و همزمان با حملات اسرائیل به حزب الله لبنان ، مراحل آزمایشی خود را بر روی حزب الله لبنان طی می کند و پس از آن بطور گسترده به بازار سیاسی خاورمیانه عرضه خواهد شد .
ویژگیهای بارز این نسخه جدید عبارتند از :

  • " عدم همراهی و کمک ، در صورت اعلام نیاز کشورهای عربی دیگر "
  • " عدم  استفاده از فاکتورهای اتحادی بازدارنده ، نظیر تحریمها "
  • " انفعال و تشتت تصمیم گیری در اتحادیه عرب "
  • " عدم حمایت از جریانهای شیعی در منطقه "
  • " مقابله با ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی "


جالب آنکه ، علیرغم وجود امکان " محکومیت " در نسخه 2006 ، کشورهای عربی تمایل چندانی به بکارگیری این گزینه ندارند و حتی دیگر حملات متجاوزانه اسرائیل به جنوب لبنان و کشتار غیر نظامیان عرب را نیز محکوم نمی کنند ، در صورتیکه " اتحادیه کشورهای آسیای جنوب شرقی – آسه آن " به شدت آنر امحکوم کرد و حتی فراتر از آن ، از ارسال کمکهای بشر دوستانه و دارویی ایران نیز از مسیر خود به لبنان امتناع می کنند .
ویژگی منحصر بفرد این نسخه ، " همراهی کامل با سیاسیتهای امریکایی -  صهیونیستی " است که در این راستا ، نامه های برخی سران عرب در حمایت از اقدام اسرائیل در سرنگونی مقاومت و حزب الله لبنان و کمکهای ارسالی از پایگاههای نظامی امریکا در خاک این کشورها به اسرائیل ، مؤید آن است .
این ناسیونالیسم عربی جدید ، در پایان مرحله آزمایشی خود ،  مشخصاً با رهبری عربستان ، مصر و اردن در پی آن است تا با تدوين طرحي " هفت ماده‌اي " درباره بحران لبنان، تحت عنوان برقراري آتش بس ، در نهايت به خلع سلاح حزب‌الله و انزاوی این جنبش بیانجامد .
بنابر آنچه ذکر شد ، نسخه 2006 ناسونالیسم عربی ، خاص سه دسته فعلی کشورهای عربی خاورمیانه طراحی شده است که عبارتند از : 
1- رژیمهای به ظاهر دموکراتیک .
2- رژیمهایی که ظاهری دموکراتیک ندارند، اما با معیارهای غربی همراهی کرده و غرب هم از آنها حمایت می کند .
3- رژیمهایی که نه دارای ساختارهای دموکراتیک هستند و نه دارای ظواهر دموکراتیک اند، بلکه به شیوه " نو سنتی " اداره می شوند .

اما ، چنانچه غرب انفعال حزب الله ؛ موفق به آزمایش و اجرای کامل " نسخه 2006 ناسیونالیسم عربی " در خاورمیانه شود ، آنگاه زمینه های تحقق کامل سیستم عامل " خاورمیانه بزرگ " برای کشورهای منطقه تسهیل شده و در گام بعدی 3 دسته فوق الذکر ، دستخوش تغییرات اساسی خواهند شد .
آنچه مبرهن است ، رفتار کنونی کشورهای عربی منطقه در قبال حزب الله لبنان به عنوان " جنبشی عربی اسلامی " و همچنین گروهای مقاومت فلسطینی ، هیچگونه تردیدی را برای ایران باقی نخواهد گذاشت که ، این کشورها در برابر مسائل مربوط به ایران " نظیر مسئله هسته ای " چه سیاستی را  در عرصه منطقه و خاورمیانه در پیش خواهند گرفت !! و لذا مصداق آیه 97 سوره توبه را در ذهن متبادر می کند :
" اَلاعَرْابُ اَشدَّ کُفراً وَ نفاقاً وَ اَجْدَرُ اَلاَّ یّعْلَمُوا حُدُودَ ما اَنزَْلَ اللهُ ... " : اعراب در کفر و نفاق از دیگران فزون‌ترند و به نادانی احکام خداوند سزاوارتر ! البته آیه شریفه حکم اکثریت است و استثناهائی که در همان قرآن کریم هست هم نباید نادیده گرفته شود

در این راستا ، بی تردید تمسک به انگاره های منحصر بفرد نسخه انقلابی " جمهوری اسلامی 1979 ( آغاز قرن ۱۵ هجری ) "  همانند سه دهه گذشته ، با ثبات ترین و کارسازترین عامل در تبیین منافع ملی در منطقه و جهان و سیاست خارجی ایران بشمار می آید

منبع : موعود

http://mouood.org/content/view/2783/3/

_____ قرن پانزده هجری خاستنگاه جدیدترین مرحله انقلاب صنعتی

اگر چه تقسیماتی که معمولا در مسائل تحول شناختی بشر اتفاق افتاده معمولا قراردادی بوده و مبنای دقیق فلسفی ندارد اما برای تقریب ذهن نسبت به عصر حاضر بهتر دیدم مقاله ذیل را برای شما پست نمایم :

 

به يك عبارت مي توان (انقلاب صنعتي) را به سه دوره تقسيم كرد :


1. انقلاب صنعتي آغازين از حدود سال هاي 1760 ميلادي تا حدود پايان قرن نوزدهم كه در اين دوره،بيشتر استفاده از ماشين و نيروي بخار و گسترش راه آهن و كارخانه هاي توليد ذغال سنگ رواج و گسترش يافت. در اين دوره به ويژه در سراسر قرن نوزدهم،كارگران و حتي زنان و كودكان به كار پر مشقت استثمارگرانه اي در معادن و كارخانه هاي آلوده اشتغال داشتند و ساعات كار كارگران ما بين 12 تا 14 ساعت در روز بود. گاه مي شد كه گارگران روزها و هفته ها در معادن ذغال سنگ در كيلومترها زير زمين به سر مي بردند و هفته ها رنگ روشنايي روز را نمي ديدند. زنان با دست مزدي كمتر از مردان و كودكان سه سال به بالا،بدون هيچ دست مزدي در اين معادن جان مي كندند.
ويژگي بارز اين دوران،استثمار نيروي كار كارگران در مسير اغراض سود جويانه ي سرمايه داران و انباشت سرمايه توسط ايشان بود. با (انقلاب صنعتي) تدريجاً ماشينيسم و نگرش مكانيكي به بشر حاكم گرديد و مفهوم (كار) از يك امر خلاقِ ارضاء كننده ي استعدادهاي آمدمي به يك امر رنج آور آزار دهنده كه فقط به جهت تلاش معاش بايد بدان پرداخت،تغيير كرد و كار،مفهومي از خود بيگانه و ماشيني يافت و كارگران نيز به سطح اشياي و مهره هايي در ماشين صنعت تنزل مرتبه دادند.
2. مرحله ي دوم انقلاب صنعتي يا بسط (الكتريفيكاسيون) و صنايع برقي كه تقريباً از آغاز قرن بيستم تا دهه هاي 70 و 80 اين سده را در بر مي گيرد و استفاده از نيروي الكتريسيته جانشين ماشين بخار مي گردد. در اين مرحله توليد كالاها انبوه تر مي گردد و شكل مصرفي تري پيدا مي كند. ايجاد روشنايي در شهرها،قطارهاي برقي و وسايل تكنيكي- رفاهي در منازل،نظير يخچال برقي از مختصات اين دوره است. در اين دوره نيز جريان استثمار به صورت حادّي تداوم يافت؛هر چند در اثر مبارزات گسترده ي اتحاديه هاي كارگري و اعتصابات فراگير ساعات كار مابين 8 تا 10 ساعت گرديد،اما روند از خود بيگانه و ماشيني كار و گزندگي رنج آور آن تداوم يافته و گاه حتي شدت بيشتري گرفت.استثمار طبيعات و غارت وايرانگرانه ي آن و نيز آلوده سازي محيط زيست كه نتيجه ي دو قرن انقلاب صنعتي بود،بشر را در دهه هاي پاياني قرن بيستم با بحراني بزرگ و خطرناك كه همانا نابودي طبيعت سالم براي تداوم زندگي بشر بر روي كره ي زمين است،روبرو ساخت. در اين دوره،انقلاب صنعتي و حاكميت آزار دهنده ي ماشينيسم تا نقاط دور دست آسيا و آفريقا نيز بسط يافت و نظام امپرياليسم جهاني با اجراي نحوي تقسيم كار تحميلي بين المللي،نحوي صنعت سراپا وابسته ي مونتاژ و فانتزي را را به كشورهاي آسيايي و آفريقايي و آمريكاي جنوبي تحميل كرد كه بسيار آلوده ساز تر و ويرانگر تر از صنايع مادر بوده،اما در عين حال فاقد كارآيي چنداني بود.
3.  و اما جديدترین مرحله انقلاب صنعتی از دهه هاي 80 و 90 میلادی ( آغاز قرن ۱۵ هجری ) در برخي كشورهاي اروپايي و ايالات متحده ي آمريكا و كانادا فراگير گرديد و نحوي صنعت ديجيتالي و الكترونيك است كه بر پايه ي همان مدل نگرش استيلاجويانه ي اومانيستي بشر به طبيعت،بنا گرديده،اما رنگ و بويي پيچيده تر دارد. اين صنعت نيز مخرب و تداوم بخش كار از خود بيگانه است و به ويژه به دليل قدرت و پيچيدگي شگفت آور (ماشين هاي هوشمند) آن – يعني كامپيوترها- و نيز به دليل غلبه ي سيستم اينترنت،اساساً نحوي انديشيدن مبتني بر انبوه اطلاعات جزيي و خُرد اما فاقد معرفت و تفكر و نوعي ارتباط مجازي در قلمرو و روابط انساني پديد آورده است كه حكايت گر غلبه ي تكنيك بر تفكر است و تبعات فاجعه باري براي حيات بشري دارد.
انقلاب صنعتي اگر چه بالعرض و ظاهري تلاش هايي جهت رفاه بشري داشته است،اما:
اولاً: موجب ايجاد بحران جدي و غير قابل جبران زيست محيطي اي گرديده كه اگر به همين نحو تداوم يابد،تا كمتر از چند قرن ديگر،كره ي زمين را به مكاني غير قابل زيست و مرگ آلود تبديل مي كند.
ثانياً: نابرابري هاي اجتماعي و فاصله هاي طبقاتي را در جوامع مدرن و به ويژه جامعه هاي شبه مدرن به شدت افزايش داده است.
ثالثاً: فاصله اي عظيم ميان اكثريت محرومان و گرسنگان جهان جنوب با اقليت جوامع امپرياليست شمال،پديد آورده است كه موجب خدشه دار شدن توازن اقتصادي – اجتماعي اين سياره گرديده است.
رابعاً: (كار) را بصورت امري آزار دهنده و از خود بيگانه كه صرفاً به منظور تلاش معاش است و فاقد هر معنا و خلاقيتي است در آورده است.
خامساً: موجب سيطره ي ماشينيسم و نگرش ماشيني – مكانيكي به بشر و تعميق روي كرد بهره كشانه و سلطه جويانه نسبت به طبيعت گرديده و آدمي را در ارتباط با ديگران،درگير نوعي رابطه ي ابزاري- شيئي كرده است.
سادساً: تداوم بسط انقلاب صنعتي به ويژه در شكل هاي اخير آن،موجب غلبه ي بينش صرفاً كميّ نگر و جزي گرا به مفهوم (اطلاعات) و غفلت از معرفت و تفكر بصيرت گرديده و موجب امتناع تفكر شده است.
سابعاً: انقلاب صنعتي،شهرهاي بزرگ و روابط نا هنجار زندگي در كلان شهرها و گسترش بي سابقه ي فساد و خشونت و كژروي- هاي اجتماعي را موجب شده و شهرهاي نابسامان،نامتوازن،قطب بندي شده و فاقد هويت و تعهد اخلاقي پديد آورده است. در اين شهرها تدريجاً مفاهيمي چون امنيت،خويشاوندي،عواطف رقيق انساني و دوست داشتن هاي صميمانه و بي ريا و مسؤولانه و احساس هم دردي و همبستگي بشر محو گرديده و مي گردند. اين شهرها محل بسيار مناسبي براي رشد و گسترش ميكروب هايي چون انواع فسادهاي جنسي – اخلاقي،اعتياد،بيماري هاي نا علاجي نظير ايدز و آفاتي نظير پديده ي لمپنيسم،كودكان نا مشروع و سر راهي،خانواده هاي از هم گسيخته،بيماري هاي رواني بويژه انواع اضطراب ها و افسردگي ها و تعميق حسن نا امني و تنهايي در بشر شهر نشين مدرن هستند.
ثامناً: انقلاب صنعتي اگر با همين شتاب حريصانه و سودجويانه در توليد و دامن زدن به مصرف پيش رود تا پايان قرن با بحران مازاد توليد گسترده در عين فقر و نداري و محروميت اكثريتي از ساكنان زمين،روبرو خواهد شد كه بي ترديد موجب تخاصم هاي خونين و آشفتگي هاي اجتماعي شديدي خواهد شد.

 

منبع نورپرتال

http://noorportal.net/90/152/7129/7130.aspx

_____ آغاز سینمای ملی در قرن 15

 

تا دهه 1980 ميلادي ( آغاز قرن ۱۵ قمری ) نوشته های انتقادی در باب سینما از موضع متعارف نگاه به سینمای ملی رقم زده می شد. از دیرباز، تصوری که از سینمای ملی وجود داشت، رشد سینمای غیر هالیوودی بود. تقریباً همزمان با ظهور اصطلاح «کارگردان صاحب سبک»، اصطلاح سینمای ملی هم به عنوان ابزاری برای اشاره به فیلم های غیرهالیوودی و یا هنری به کار گرفته شد. تا پیش از این دوره، مفهوم سینمای ملی تنها به فیلمنامه ای نظر داشت که در درون قلمرو یک کشور تولید شده باشد.
*** مفهوم ميهن و هويت ملی
در دهه های 80 و 90 ميلادي ( آغاز قرن ۱۵ قمری ) ، مطالعات مهمی در علوم انسانی انجام گرفت که موجب شد نگرشی دوباره به میهن و ملی گرایی صورت گیرد. در کالبدشکافی میهن و محدوده های آن به نقش عوامل تاریخی اشاره شد. این بحث مطرح شد که عامل سازمان دهنده جوامع غربی بعد از عصر روشنگری، به شدت از مهاجرت های عظیم و هجرت های ناشی از استعمار زدایی بعد از جنگ جهانی تاثیر گرفته است. این مطالعات تعاریف تازه ای از سینمای ملی را طرح کرده اند که می کوشد در مقابل نگرش یکدست سازی و همگن نمایی در ملی گرایی بایستد و تنوع و تکثر تاریخی و نیز اختلاط فرهنگی در هر میهنی را پذیرا شود. چنانکه فرهنگ امریکا به عنوان نمونه ای از فرهنگ های ملی متکثر و تعامل بین آنها همیشه مورد بحث قرار گرفته است.
آندره هیجسون در سال 1989 با کتاب «مفهوم سینمای ملی» طیف جدیدی از تحلیل ها را منعکس می کند. هیجسون با اشاره به سینمای بریتانیا می گوید که سینمای میهنی یا ملی نباید فقط از منظر فیلم هایی که در یک کشور مشخص یا توسط آن  تولید می شوند، تعریف شود. سینمای میهنی همچنین باید از منظر توزیع، نمایش، تماشاچیان و مباحثات فرهنگی پیرامون آنها تعریف شود. در تمام مطالعات مربوط به سینمای ملی،  باید به جنبه های صنعتی سینما هم توجه شود.
دیوید بوردول، ژانت استایگر و کریستن تامپسون در کتاب «سینمای کلاسیک هالیوود» کم توجهی مباحثات قبلی نسبت به جنبه صنعتی سینما را جبران کردند. آنها نشان دادند که چگونه عوامل اقتصادی، فنی و اعتقادی بر روند تولید هالیوود اثر می گذارد؛ همچنان که متقابلاً تولید هالیوود بر این عوامل اثرگذار است. آنان به این نتیجه رسیدند که حال و هوای سینمای هالیوود شامل یک رشته هنجارهای گسترده است که فضای هالیوود را حفظ می کند و موجب حفظ جریاني یکپارچه در فیلمسازی می شود.
بنابر دیدگاه هیجسون، سینمای ملی نباید تنها شامل فیلم هایی باشد که در یک کشور ساخته می شود. بسیاری از کشورها عملاً فاقد تولید سینمایی هستند و اساساً از چنین صنعتی بی بهره اند. کشورهای فقیر، به ویژه در آفریقا، قادر به تولید فیلم نیستند. پاره ای از کشورها، اساساً فیلم هایی را به زبان سایر کشورهایی که زبان مشترک با آنها دارند تماشا می کنند مانند تونس و اروگوئه. بعضی دیگر از کشورها هم مثل آسیای جنوبی و جنوب اقیانوسیه فاقد تولیدات دیداری ـ  شنیداری و سینما هستند، اما توزیع ویدیو در آنها رواج دارد

_____ طراحی اولین سیستم عامل متن باز در آغاز قرن 15

 

 
سيستم عاملي خوش نام در دهه 80 میلادی ( آغاز قرن ۱۵ قمری )

خبرگزاري فارس: در دنياي سيستم عامل هاي رايانه اي محصولات زيادي ظهور كرده اند كه بسياري از آنها به دليل عدم بهره مندي از حداقل هاي موجود براي جلب نظر كاربران از ميان رفته اند. مرور سريع فهرست سيستم عامل ها نشان مي دهد كه تعداد آنها و نسخه هاي مختلف هر يك به صدها مورد مي رسد.


به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، يكي از اين سيستم عامل ها كه شايد نامش كمتر به گوش كاربران ايراني خورده باشد، RISC OS است.
اين سيستم عامل متن باز در دهه 80 ميلادي ( آغاز قرن ۱۵ قمری ) شهرت نسبتا خوبي داشت و توسط شركت Acorn Computers كه مركز آن در شهر كمبريج واقع بود، طراحي گرديد. اين سيستم عامل با رايانه هايي سازگار بود كه از چيپ ست هاي ARM استفاده مي كردند.
اولين نسخه از اين سيستم عامل به نام RISC OS 2.00 در سال 1988 عرضه شد. نام اين سيستم عامل مخفف كلمه لاتين Reduced Instruction Set Computing بوده و به نحوه طراحي رايانه هاي Acorn اشاره داشت كه در آنها تلاش شده بود نحوه صدور فرامين با سادگي هر چه بيشتر صورت بپذيرد.
سيستم عامل RISC OS همراه با 7 مدل مختلف از رايانه هاي Acorn عرضه شد و پس از توقف عرضه اين رايانه ها در سال 1998، طراحي نسخه هاي جديد اين سيستم عامل با همكاري چند شركت تجاري ديگر ادامه يافت.
از جمله ويژگي هاي قابل توجه اين سيستم عامل بوت سريع رايانه است. نسخه هاي جديد اين سيستم عامل را مي توان بر روي حافظه هاي فلاش ذخيره كرد و به روز كردن آن نيز به سهولت صورت مي گيرد.
RISC OS يك سيستم عامل ماژولي و چند بخشي است و ماژول هاي متعددي دارد. طراحي مذكور حذف و افزودن امكانات مختلف به اين سيستم عامل را تسهيل مي كند. از سوي ديگر برنامه نويسان نيز از اين طريق مي توانند به سادگي ماژول ها و اجزاي مختلف را به RISC OS بيفزايند.
سيستم عامل RISC OS يكي از معدود سيستم عامل هاي موجود در جهان است كه به سادگي براي انجام امور متعدد در آن واحد يا به اصطلاح multitasking قابل برنامه ريزي و استفاده است. اين در حالي است كه بسياري از سيستم عامل هاي فعلي در صورت اجراي برنامه هاي متعدد با مشكلات سخت افزاري يا نرم افزاري مواجه مي شوند.
در بخش دسكتاپ اين سيستم عامل به جاي سه گزينه آشناي موجود در سيستم عامل ويندوز با سه گزينه Select ، Menu ، Adjust مواجه هستيم. نحوه كنترل برنامه ها و ديگر اجزا نيز تفاوت هايي با ويندوز دارد كه البته تشريح آنها از حوصله اين نوشتار خارج است.
طراحي بخش هايي همچون taskbar و آيكون ها در نسخه هاي جديد اين سيستم عامل تا حدي شبيه به سيستم عامل مك شركت اپل است. هر آيكون در اين سيستم عامل داراي منوهاي خاص خود با امكانات منحصر به فرد است. يكي از متداول ترين قابليت ها براي پيشبرد امور در اين سيستم عامل قابليت drag and drop يا بكش و بنداز است كه براي كاربران سيستم عامل ويندوز كاملا شناخته شده است.
يكي از امكانات جالب اين سيستم عامل اين است كه كاربر مي تواند اطلاعات را از داخل پنجره هاي برنامه هاي مختلف بيرون كشيده و به داخل محيط برنامه هاي ديگر منتقل كند و اين سهولت انتقال اطلاعات براي بسياري از كاربران بسيار مطلوب و رضايت بخش است.
تعداد زيادي برنامه به طور پيش فرض همراه با اين سيستم عامل عرضه مي شود كه از جمله آنها مي توان به Paintبراي نقاشي، Drawبراي نقاشي پيشرفته، Calc به عنوان ماشين حساب، Edit براي نگارش متون، Maestro براي پخش فايل هاي چندرسانه اي، Alarm به عنوان يك ساعت زنگدار و در نهايت Help براي رفع مشكلات كاربر در حين استفاده از سيستم عامل اشاره كرد.
اين سيستم عامل در اواخر دهه 80 و تا اوسط دهه 90 ( آغاز قرن ۱۵ قمری ) از محبوبيت نسبي برخوردار بود. اما امروزه كاربران بسيار محدودي دارد و با توجه به ناسازگاري آن با نرم افزارهاي مشهور و مطرح رايانه اي برنامه هاي شبيه ساز بسياري براي آن طراحي شده تا اجراي برنامه هاي مهم و مورد نياز كاربران بر روي اين سيستم عامل ممكن شود.

_____ تحولات هنر و سینما با آغاز قرن 15 در غرب و جهان

 

دهه هاي 80 و 90 ميلادي ( آغاز قرن ۱۵ قمری )  را بايد دوران طلايي فرهنگ پست مدرن دانست و بد نيست بدانيد در فرانسه به هيچ وجه عبارت پست مدرنيسم به كار نمي رود و اين حذف عامدانه «ايسم» شايد بيشتر قرار است به يك فرهنگ فردي اشاره كند. اما چيزي كه اكثريت بر سر آن توافق نظر دارند اين است كه سينماي پست مدرن (يا هر پديده پست مدرن ديگري) در واقع يك حركت و خوانشي مخالف اوضاع و شرايط رايج فيلمسازي است و به عبارتي اين نوع سينما رسماً يك مخالف خوان است. البته در آثار مدرنيستي هم اين موضوع را مي توان تشخيص داد. اما در اين گونه آثار پست مدرن، مخالف خواني جنبه نقيضه پردازي و پارودي به خود مي گيرد و اين يعني كليت اثر چه در گستره معني و چه در ساختار به تمسخر گرفته مي شود و رويكرد فيلمساز، كاملاً به طنز كشيده مي شود. فيلم برنده نخل طلاي ديويد لينچ يعني وحشي در قلب را مي توان نمومه مناسبي براي اين نوع سينما و بيان دانست. در اين نقيضه پردازي، شبيه سازي يا وانمودن، مفهوم بينامتنيت و بريكولاژ از اركان تشكيل دهنده چارچوب اين نوع سينما هستند. پس مي توان گفت كه سينماي پست مدرن و مخالف خوان، در اينجا به اين تناقض مي رسد كه مانند سينماي مدرن، از اين ابزار استفاده مي كند تا تجربه اندوزي كند و در نهايت به واسطه نوآوري فيلم را خلق كند. شايد بتوان گفت در اينجا فقط ابزار تغيير كرده اند و البته اين سينما مي تواند فقط جنبه تكرار داشته باشد كه براي مثال مي توانيم فيلم بازيگر رابرت آلتمن فقيد را مثال مناسبي براي اين نوع سينما بدانيم و براي حالت اصيل اول، از قصه عامه پسند يا قاپ زني (گاي ريچي) نام ببريم و در اينجا اين مخالف خواني كاملاً گروتسك، به يك ناسينما بدل مي شود و بي جهت نخواهد بود كه بگوييم سينماي پست مدرن در نهايت، به كولاژي از ژانرها و سبك ها و شيوه هاي روايتي مي ماند كه در اينجا همان بريكولاژ است.
    
    از فيلم هايي چون سگ آندلسي بونوئل، از نفس افتاده گدار و حتي هشت و نيم فليني در نقدها و يادداشت هايي كه در طول اين دوران نوشته شده اند، بارها و بارها به عنوان آثاري پست مدرن ياد شده كه جاي تامل دارد وجه اشتراك اين آثار چيست و آيا اين قضاوت ها قابل استنادند؟ در اينجا لازم است به دو مفهوم سينماي پست مدرن و سينما در دوره پست مدرن اشاره كنيم و ما بين اين دو تفاوت هاي زيادي را قائل شويم. دو فيلم «خانه دوست كجاست» عباس كيارستمي و «بتمن» تيم برتن، هر دو به خاطر اينكه در دهه 80 ( آغاز قرن ۱۵ قمری ) مطرح شدند به سينماي پسامدرن منسوب شدند ولي فيلمي چون از نفس افتاده و يا آخرين روزهاي گاس ون سنت، به سينماي پسامدرن تعلق دارند. كه بي شك حالت دوم براي اين دوره و زمانه و نگاه منتقدانه و جست وجوگر جواب هايي دارد و بيشتر قابل بررسي است كه حالت اول سينمايي معلول فرهنگ سرمايه داري عقب افتاده است و فيلم هاي دهه 80 ( آغاز قرن ۱۵ قمری ) هاليوود، آينه تمام نماي اين عقب افتادگي است.
    
    فيلم هاي پست مدرن در عين اينكه به اكثر مفاهيم و معاني نگاهي كاملاً جدي دارند (برگرفته از سينماي كلاسيك) و اخلاق را ستايش مي كنند، از آن طرف به همه ارزش ها پشت پا مي زنند و به تمسخر مي كشند و اين را مي توان اين طور بيان كرد كه ارزش ها كاملاً بازسازي مي شوند (خيلي جدي تر) و سپس فرومي ريزند

تقلب سرخ نهضت سبز دجاليسم صهيونيسم

 تقلب سرخ نهضت سبز دجالیسم - صهیونیسم  .

چیزی که آقای شریعتمداری در گفتگو با کواکبیان بدان اشاره کرد حرف دل خیلی از مردم بود بله در انتخابات تقلب شده به سیزده ملیون نفر سکه تقلبی فروخته شده به اسم قانون مداری بنای مبارزه با قانون را گذاشتند هر روز بدون مجوز قانونی راه مردم را مسدود کردند بدون مدرک ادعای تقلب کردند و هواداران عوامشان را به جان مردم انداختند به اسم ولایت و امام وارد شدند و میدان را تحویل دشمنان امام و ولایت دادند هزاران نفر از نیرهای مردمی بسیج را زخمی کردند و هزاران نفر از هواداران عوام خود را با تحریکات فریبنده راهی بیمارستان کردند

کارشان به جائی رسید که همدیگر را هم فریب دادند و به همدیگر هم رحم نکردند فریبکاری به نام ندا را کشتند تا با به چاه مرگ انداختنش برای خود آبرو بیرون بکشند ندای احمق و فریبکاری که در یک ثانیه صورت تمیز خود را رنگ کرد تا مصداق و مکرو و مکر الله ان الله خیر الماکرین باشد لینک دانلود مستقیم یا غیر مستقیم کارشان به جائی رسید که خواهر زاده خام موسوی را هم مثل ندا که تحریک به تمارض کردند و سپس به نام حمل به بیمارستان دور از چشم مردم کشته و در گوشه ای رها کردند کشتند کارشان به جائی رسید که در رسمی ترین رسانه های خود اقدام به پخش شاخدارترین شایعات کردند دانشمندان هسته ای ایران را ربودند و نام پناهندگی بر آن نهادند یک استاد بسیجی علوم هسته ای دانشگاه سپاه را ترور کردند و برای فرار از خشم ملت او را همکار صهیونیستها معرفی کردند ( بالاترین امروز ساعت ۱۴:۳۰ )

چه کسی دروغ گو تر و متقلب تر از اینان که از رادیو صدای آمریکا که مواضع رسمی دولت آمریکا را منتشر می کند توسط رذل خود ارزان فروخته ای مثل علیرضا نوری زاده ادعای مسخره بمب گذاری مقام معظم رهبری برای خود و هفتاد و دو تن را مطرح کردند چه کسی دروغ گو تر از ‌‌BBC و VOA چه کسی متقلب تر از موسوی و مهاجرانی  و خاتمی و کروبی و بالاترینی های روسیاه چه کسی خونریزتر و سفاکتر و جلادتر از این مذبله های روزگار حقا که روی ضحاک را سفید کردید مبارک باد بر شما جایزه صلح نوبل سالهای آینده

یکخطکوتاه

دلنوشته ای خطاب به استاد شهید مسعود علی محمدی

   بســــم الله الــّـرحمن الــــّـرحـیـــم . 

 

 بله استاد مسعود علی محمدی این است ســزای خدمت به مــردم و نــظــام و رهـــبـــری این است سزای بندگی خدا این است سزای بسیجی بودن و بسیجی ماندن

بله استاد و چه اجری و چه سزائی بالاتر از شهادت

مگر می شود استاد بسیجی بود و طعم شیرین شهادت را نچشید

مگر می شود انسان ماند و از شیاطین زخم نخورد

استاد راستش را بخواهی فکر می کنم برای شهادت دو دلم و مرددم اما می دانم که حق با کیست می بینم نامردی ها را می بینم دشنه های به خون آغشته شده را

و هاج و واج مانده نمی دانم چه خواهم کرد اگر این کوردلی ها شدت یابد و بتوانم باور کنم که کسانی خورشید بودن خورشید را ندیدند اما در نی قرار دادند

استاد فصل امتحانات است می خواستم بپرسم هنوز خیلی ها اشکال دارند امروز کلاس خوبی گذاشتید درس ها واضح بود اما استاد شرمم می آید سوالی داشتم اجازه هست استاد ببخشید می گویند نام شما نفر پنجاه و چندم  در ستون سمت راست یک کاغذ تبلیغاتی از حامیان موسوی در انتخابات بود ؟

می دانم شاید بفرمائید که در روز انتخابات اس ام اس زده بودند که رئیس ستاد تبلیغاتی دکتر هم حامی موسوی شده است ولی استاد سوالم مربوط به درس است می خواستم بپرسم که مواد تشکیل دهنده صورتک های منحوس اینان از چه اتمهائی تشکیل شده است نکند شما هم از کسانی هستید که یک هفته گذشت تا بفهمید کی به کیه؟

استاد می دانم زخمی هستید ولی اقلا شما راحت شدید به ما بگوئید رمز این همه کج فهمی و کج روی این مدعیان بی هنر در چیست ؟

استاد استاد آوینی می گفت در عالم رازی است که جز با خون فاش نمی شود حالا باید همه رازها را دانسته باشید بگوئید جنس اتمهای مغز یک انسان چقدر می تواند نفوذ ناپذیر باشد که کلام حسین بر او اثر نکند ؟

یادتان نرود یکی منتظر جواب های شماست

خداحافظ استاد

 

  الــــلــّهـــم عـــجّـــل لــــولـــیـــک الــــفــــرج.   

به نقل از یک خط کوتاه

چرا فتنه های داخلی فقط در تهران شکل می یابد و ادامه پیدا می کند

 

 

   چـــرا فـتـنـه هـــا فــقــط در تـــــهــــران شــــــــــــکـــــل مــــی گــــیــــرد .

 نمایش همزمان در یک خط کوتاه

اگر اوج انقلاب اسلامی ایران و نقش شهر تهران را که خیلی بیشتر از سایر شهرها نبود در نظر نگیریم  و از اتفاقات معدودی مثل رأی تعیین کننده مردم تهران به شهردارشان برای ریاست جمهوری در سال 84 چشم پوشی کنیم و تظاهرات 9 دیماه امسال را که می تواند نقطه عطفی در تمام تاریخ انقلاب اسلامی محسوب شود را نادیده بگیریم باید بگوئیم تهران فتنه خیزترین شهر ایران و شاید خاورمیانه است و اگر خواست خدا و دعای خیر امام زمان و اولیا و شهدا نبود این نقطه ضعف می توانست محل ورود اساسی ترین و کشنده ترین ضربه های به پیکر انقلاب اسلامی باشد

 

در ایران امروز تهران جزو معدود شهرهائی است که در آن می شود از هر کسی پرسید اهل کجائی و یا اصلیتت از کجاست  و به احتمال زیاد اگر جواب بدهد خواهد گفت اهل فلان شهر و یا اصلیتم از فلان شهر است

تهران شهری است که اکثر خانواده هایش از هم گسسته و مجردی و دور از هم است کلمه هائی مثل پسر عمو پسر دائی و ... تقریبا بی معناست خیلی جاها پدربزرگ  و مادر بزرگ یا در شهرستان اند یا در خانه سالمندان  

 

البته با اینکه فقط یکسال ( شهریور 87 تا مهر 88 ) از عمرم را در تهران گذرانده ام اما باید بگویم که شاید از نظر کمی به اندازه یک عمر برخی از تهرانی ها با مردم این شهر ارتباط داشته ام

 

نقل شده از مفضل ابن عمر از امام صادق (علیه السلام)که فرمود: ای مفضل! آیا می دانی کجاواقع می شود دار زوراء ؟ عرض کردم خدا و حجتش بهتر می دانند . فرمود : ای مفضل ! بدان که در نزدیک ری کوه سیاهی است . بنا می شود در پایین آن شهری به نام طهران. خانه هایش مانند قصرهای بهشتی و زنانش مانند حورالعین می باشند . بدان ای مفضل ! آن زنان به لباس کفر مزیّن می شوند و سوار می شوند بر زین . تمکین از شوهر نکنند و درآمد شوهرانشان بر خرج آنان نرسد پس طلاق بخواهند از شوهرانشان . اکتفا کنند مردان به مردان و زنان به زنان . شبیه می شوند مردان به زنان و زنان به مردان . پس اگر خواستی دینت را حفظ کنی در آن شهر اقامت منما و در آنجا خانه اختیار نکن . برای اینکه آنجا محل فتنه است و فرار کن از آنجا به سوی قله های کوه . مانند روباه و بچه هایش از سوراخ کوهی به سوراخ دیگر . « منتخب التواریخ ، علائم ظهور ناظم الاسلام ، سفینه النجاه»

 

و این چیزی است که بعینه در آنجا می شود دید

اما مسائلی  که در اواخر حضورم  در تهران شاهد آن بودم واقعا این روایت را برایم باز کرد و این روایت جواب خوبی به ذهن کنجکاوم داد

 

چرا در شهرهای دیگر ایران از این ناآرامی ها خبری نبود و چرا فقط تهرانی ها بازیچه دست فتنه گران شدند

چرا در آذربایجان که زادگاه میرحسین موسوی و در لرستان که زادگاه کروبی و یزد که زادگاه خاتمی و نجف آباد اصفهان که زادگاه منتظری است مردم نتایج انتخابات را پذیرفته و با آغوش باز از آن استقبال کردند اما تهران کاسه داغ تر از آش شد چرا با وجود اینکه نتایج اعلام شده در تهران برتری موسوی را نشان می داد عده ای در این شهر دوره افتادند و تابلوی مسخره رأی من کو را بالای سرشان گرفنتد ؟!

 

فکر نمی کنید مسأله کمی پیچیده تر از اعتراض به نتایج انتخابات بود ؟!

 

شاید این روایتت را شنیده باشید که اصحاب دجال در آخرالزمان دارای نشان سبزند آنان پشت موجودی که یک چشم در وسط پیشانی دارد ________________ که علامت چشم میان مثلت ( دلار امروزی آمریکا ) که نشان فراماسونری و شیطان پرستی است و فتنه هائی که با آن به پا می کنند است این مسأله وقتی آشکارتر می شود که به خرج های هنگفتی که آمریکا برای پشتیبانی اینترنتی فتنه گران می کند توجه کنیم چیزی که مبلغ غیر رسمی آن معلوم نیست اما مبلغی در حدود 500 ملیون دلار را در کنگره رسما به پشتیبانی فقط اینترنتی مخالفان حکومت ایران اختصاص داده اند

بله تهران همان شهری است که کسانی در آن کشته می شوند تا دوستدارانشان را بر علیه کسان دیگری تحریک کنند

 و تهران امرور فتنه سرای آخرالزمان است

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

کاش فتنه گران فقط از آمریکا و اسرائیل دستور می گرفتند تا عربستان

 نمایش همزمان در یک خط کوتاه

چیزی که امروز برای هر طفل ممیزی آشکار شده صورت بی نقاب همکاران اسرائیلی و آمریکائی فتنه گران پرروست اما چیزی که بیشتر انسان را آزار می دهد این است که آنها اربابان حقیرتری هم دارند و در واقع اینکه یک عده عوامل دست چندم به شمار می روند دیرزمانی است که سعودی ها به دلیل عرب زبان بودنشان توانسته اند در کشورهای شیعه عرب زبان مخصوصا لبنان و عراق جای پا باز کنند و خون شیعیان امیرالمومنین و حرمت آن بزرگواران را مورد حجمه قرار دهند اما امروز و امسال آنان موفق شدند در بزرگترین پایتخت شیعیان جولان دهند نقش خارق العاده سفارت عربستان در سازماندهی سردسته های آشوبگران در تهران همان چیز عجیبی است که در حال روشن شدن است

آقای موسوی اگر از خدا نمی ترسید از این مردم خدائی بترسید!

 
 

آقای موسوی بترسید از روزی که زیر مشت و لگد این مردم بمیرید و به زباله دان تاریخ انداخته شوید و حتی بسیج هم نتواند کاری بکند و صد البته آن جان بی مقدار شما به درک پیراهن عثمانی که درست می شود دردسر می شود

در اعتراض به آن ده نفر عوضی که در فیلم مرگ بر خط ولایت فقیه می گفتند امروز ده ها ملیون نفر به خیابان آمدند مردم تبریز دیروز بدون هیچ دعوت رسمی یکصدا اعدام شما را خواستار شدند و آنطوری که در تلوزیون دیدم در اصفهان هم حکایت همین بود

آقای فردوسی پور در مورد تخته کردن در کمیته های انظباطی دنیا هم بحث کن


نمایش همزمان با یک خط کوتاه


جریمه استقلال تهران در کمیته انضباطی 
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده است : دیدار تیمهای استقلال و صبای قم که اول آبان در تهران برگزار شد و باشگاه استقلال به دلیل تخلف تماشاگران خود با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق اعلام کمیته انضباطی اگر رفتار تماشاگران مبنی بر تخلف مختلف ادامه یابد به محرومیت تماشاگران استقلال تهران درشهرهای مجاور یا تهران منجر می شود.


پس چرا توی عالم سیاست کسی اینو نمی پذیره

همون طوری که می بینید 100 ساله که تیمهای ورزشی تو دنیا به خاطر تماشاگرها و هوادارها و تماشاگرنماها و هوادارنماهاشون جریمه میشن و مثلا استقلالی ها نمی گن این توطعه قرمزها بود برای خراب کردن ما جریمه شو می پردازند مثل آدم هم معذرت خواهی می کنن

چرا تنها کسی که با گلوله کشته شد باید خواهر زاده موسوی باشد !؟

 


http://www.mihanupload.com/images/6hhj2fr69lkoci2c973y.jpg
http://www.zamime.ir/images/files/nxu1xkdf3m9mz04fi00w.jpg

موسوی سیر نمی شه؛ نداست که تکثیر می شه 1-

 

 

امروز زمانبندی فتنه ها با کشته شدن خواهر زاده میر حسین موسوی وارد فاز جدیدی شد فتنه اموی که برای برپا ماندن خود هر روز باید یکی از متعلقات غیر استراتژیک خود را قربانی کند امروز به خواهر زاده موسوی رسید بعد از کشته شدن ندا در آمبولانس و مرگ مهره سوخته ای چون منتظری امروز نوبت خواهر زاده میر حسین موسوی سید علی موسوی بود تا بهانه ای برای قرآن سوزان و کف زنان باشد

گویا لجن برکه غوغا زیستان ته کشیده و باید تأمین شود

کار فتنه سبز را در همان تل آویو تمام کنید 1-

 

 نمایش همزمان در یک خط کوتاه

  اینکه آدم فکر کند که همه چیز به همین سادگی است که عده ای به خاطر انتخابات و موسوی و کروبی و منتظری در ممکلکت معترضند و فقط همین خیلی عوامانه است بلکه امروز بی سابقه ترین یکپارچگی را در بین جبهه طاغوتیان شاهد هستیم و در این جبهه هر کس که کوچکترین تا بزرگترین دق دلی ها را از اسلام و ایران و انقلاب دارد شرکت کرده است جبهه ای که از منافقین ( مجاهدین خلق ) تا همرهان دیروز امام را در برمی گیرد جبهه ای که از دولتهای انگلیس و اسرائیل و آمریکا گرفته تا تروریستهای کور و ضد شیعه منطقه مثل عبدالمالک ریگی و پژاک ( پ ک ک ) را در برمی گیرد اما یک فرماندهی واحد دارد آنهم صهیونیسم بین الملل است و مرکز آن اسرائیل اگر این مرکز با خطر مواجه شود فته می خوابد وگرنه ما مردم ایرانیم که باید به دست خودمان به خواب ابدی برویم

خدایا دیگه عالم به آخر خط رسیده

 

الهم عجّل برحمتک لولیک الفرج

خدایا دیگه عالم به آخر خط رسیده

دیگه غلط کردیم نمیشه نمیشه نمیتونیم ما آدما نمیتونیم بدون نظر ولائی تو زندگیمونو اداره کنیم اینم گندائی که هر روز و هر شب تو گوشه گوشه دنیا داریم بالا می آریم دیگه چقدر دیگه باید گند بزنیم خدایا دیگه فکر کنم باید دندمون نرم شده باشه

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی الیل والنهار

بیرون زد از کشتی و هر خاشاک بگرفت 1-

 

شاید  هیچ کس  خیال نمی کرد که روزی موشوی ( نام میرحسین موسوی در بین دوستان عبری زبان و صهیونیست ) و کروبی برای ماندن در صحنه باید دست به دامن هر ناکس حقیری شوند و به هر چیز زایدی آویزان شوند روزی که موسوی با ادعای خط امام و قانون مداری گوش فلک را کر می کرد آیا کسی فکر می کرد روزی تمام افتخارات این آدم شرکت در تشیع جنازه منتظری باشد و تمام خودنمائی ها و بیانیه هایش را غیرقانونی و برای دعوت به تجمعات غیرقانونی انجام دهد برای ماندن حمایت بنی صدر و آمریکا و اسرائیل را به جان بپذیرد و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران هوادارانش را باسکوتی سهمگین تأئید کند بدون تردید او از کشتی انقلاب حسینی بیرون پریده است تا به خیالش با قایق های تندروی آنچنانی مسیر را بپیماید کاش روزی بی هیچ ادعائی حقیتا به این کشتی باز می گشت که ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه اما حیف که او جز با ادعا به این کشتی نمی نگرد

چرا مغول و بودائی نشدیم ؟!


یک شوخی معنی دار

مسأله عجیبی که تا حالا کسی آن را کشف نکرده بود این است که برعکس آن چیزی که عوام الناس می پندارند این مسلمان بودند که به مغولان حمله کردند و آنها را قتل و غارت کردند چون دین و آئین خویش ( یعنی اسلام را ) بر آنها تحمیل کردند و حتی پادشاهان مغول مانند تیمور مسلمان شدند و از دنیا رفتند چون از نظر دانشمندان تاریخ شناس ما ممکن نیست دینی بدون شمشیر پیش برود و در غیر صورت ما هم باید مثل مغولها ویک میلارد انسان دیگر بودائی میشدیم!

برداشت متفاوت از مرگ آیت الله حسینعلی منتظری

 

 

 آیت الله حسینعلی منتظری درگذشت

( این پست بر له یا علیه کسی تنظیم نشده است )

 

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

 

عمر عاص مرد و مولایمان علی علیه السلام نیز از دنیا رفت 

ابوموسی اشعری مرد و مولایمان حسن ابن علی علیه السلام هم از دنیا رفت

یزید به درک واصل شد و مولایمان ابا عبدالله الحسین علیه السلام نیز از دنیا و اهلش جدا شد

اما مرگ آزادگان را تفاوتی است  آشکار که  آزادگان با افتخار می میرند و مزدوران شیاطین با ننگ

آزادگان به محبوب ازلی و ابدی می رسند و مزوران شیاطین به سزای بدی


السلام علیک یا رسول الله
السلام علیک یا علی ابن ابی طالب
السلام علیک یا فاطمة الصدیقه
السلام علیک یا ابامحمد یا حسن ابن علی
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک بنفسی انتم فزتم و فاز من معکم یالیتی کنت معکم فافوز فوزا عظیما

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

 

بنا به خبر خبرگزاری ها  وی به دلیل کهولت سن و بیماری  در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع کرد 

همون طوری که باید بدونید من یه بسیجی ام و قاعدتا طرفدار آیت الله منتظری نیستم

البته امیدوارم آیت الله منتظری هم مشمول رحمت واسعه خداوندی بشه

ولی چند تا مسأله به ذهنم رسید که تقریبا برای همه درگذشتگان میشه مطرحش کرد

اولش یه مسأله کاملا نامربوط

وقتی  سقف امید به زندگی معمولی توی ایران80 ساله اون آقائی که ۶۷ سالشه ( میر حسین موسوی )باید دیگه سرپیری معرکه گیری راه نندازه و اون یکی هم که دیگه هیچ یه پاش لب چیز داره با ننه جونم و نن جونم دکون مسخره می گردونه ( کروبی ) هواسش به توشه آخرتش باشه  ما اکثر العبر و اقل الاعتبار ( مولا علی علیه السلام ) ( چه زیاد است عبرت و چه کم است عبرت گیر ) یعنی معمولتا و قاعدتا 13 سال دیگه فوقش باید فکر حلوای مرغوب بشه برای اون آقای  ۶۷ ساله حالا حضرت آیت الله العظمی منتظری 87 سال زندگی کرد که خودش یه رکورده برای مملکتی که توش متوسط زندگی نزدیک ۶۰ ساله و سقف امید به زندگی ۸۰ سال

تازه خیلی از ماها تو همین جوونی می میریم که من یکی خودم ممکنه از همینا باشم 

هان ای دل عبرت بین
اگه من و تو طلبه ایم اون مرجع تقلید شد و رحلت کرد اگه من و تو جوونیم اون 87 سال زندگی کرد ولی آخرش پیری بردش اگه من و تو رو 10000 نفر می شناسند شاید 10 ملیون نفر آدم بهش احترام قائل بود چیزی که حتمیه زیاد فرق نمی کنه چند روز کمتر و بیشتر


هر که باشی و به هر جا برسی آخرین منزل دنیا این است

زیبای تلخ آمد !!

 

محرم رسید
و همه چیز تمام شد

اینک تصویر زیباترین فاجعه آفرینش


هر که باشیم دیگر نمی توانیم سربالا بگیریم
از ارازل و اوباش گرفته تا نخبه و عالم و زاهد زن و مرد شیعه و سنی با دین و بی دین مسلمان و مسیحی شاعر و لال پیر و جوان

ببینید زیباترین فاجعه آفرینش را

و چه سرشکستگی سنگینی چه مصیبت عجیبی  و چه مصیبت زیبائی

بنگرید به زیباترین فاجعه آفرینش


السلام علیک یا رسول الله
السلام علیک یا علی ابن ابی طالب
السلام علیک یا فاطمة الصدیقه
السلام علیک یا ابامحمد یا حسن ابن علی
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک بنفسی انتم فزتم و فاز من معکم یالیتی کنت معکم فافوز فوزا عظیما

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

موضع بگیرید!!

 

(پیام امروز وبگاه) ( ضرب المثل دیروز عوام  )

آقای موسوی بهتر است با روزنامه ها و رسانه های منتسبتان و سایتها و .. تان با همان شدتی که از رئیس جمهور انتقاد می کردید از اهانت کننده گان به عکس امام برائت بجوئید

خلاصه یا خدا یا خرما