یمن

یمن

نسل کشی انسانهای بی گناه و شیعیان یمن ممنوع
یمن

یمن

نسل کشی انسانهای بی گناه و شیعیان یمن ممنوع

سخنان احمدی نژاد در اهواز در رابطه با اوضاع جهانی و یمن

 

**‪۱۱‬سپتامبر بهانه‌ای برای جنگ‌های منطقه و آتش افروزی در یمن
محمود احمدی نژاد با بیان اینکه بسیاری از محققان و صاحبنظران معتقدند ماجرای ‪ ۱۱‬سپتامبر یک ماجرای آمریکایی-صهیونیستی است خاطرنشان کرد: این موضوع بهانه‌ای برای حضور نظامی در خاورمیانه است به بهانه ‪ ۱۱‬سپتامبر برافغانستان ،عراق و پاکستان مسلط شدند وامروز آتش جنگ را در یمن برافروخته اند.

وی با اشاره به اینکه هدف از تحریک صدام برای تسلط بر خاورمیانه بود، تصریح کرد: آنها نتوانستند از طریق سیاسی برخاورمیانه مسلط شوند امروز با سلاح و جنگ می‌خواهند بر خاورمیانه مسلط شوند امروز وضع اقتصادی آمریکا و اروپا خراب است، آنها با راه انداختن جنگ می‌خواهند منطقه ما را ویران کنند ،برانرژی ما مسلط شوند و انرژی ما را با قیمت ارزان بگیرند تا کشورهایشان را بازسازی کنند و کشور خود را نجات بدهند.


** اگر گوشه‌ای از سلاح عربستان به جای اینکه علیه مسلمانان یمن استفاده شود به نفع غزه و علیه صهیونیست‌ها به کار گرفته می‌شد امروز اثری از صهیونیست‌ها نبود
رییس جمهوری در ادامه با طرح سوالی افزود: سال هاست ده‌ها میلیون دلار اسلحه را برای جنگ افروزی به منطقه وارد می‌کنند آیا این اسلحه برای دفاع از منطقه و فلسطین است؟
وی با اشاره به نقش عربستان در جنگ یمن اظهار داشت: حتی عربستان را وارد جنگ در یمن کردند دلیل اول اینکه عربستان هم باید وارد درگیری شود، تخریب شود تا آنها بتوانند مسلط شوند علت دوم هم این است که سلاح‌هایی را به عربستان داده‌اند که باید در جهت برادرکشی مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس قوه مجریه خطاب به مسئولین عربستانی تاکید کرد: انتظار این بود عربستان در دعوای خانگی یمن پدری و برادر بزرگی کند و بین برادران صلح و دوستی ایجاد کنند نه اینکه خود وارد جنگ شود توپ‌ها و بمب‌ها را علیه ملت های مسلمان به کار بیندازند. اگر گوشه‌ای از سلاح عربستان به نفع غزه وعلیه صهیونیست‌ها به کار گرفته می‌شد امروز اثری از صهیونیست‌ها نبود.

وی در ادامه بیان داشت: پول نفت می‌رود سلاح می‌آید و سلاح در مسیر برادرکشی و ایجاد فتنه به کار گرفته می‌شود باور ما این است بحران یمن را آمریکایی‌ها ،انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها درست کردند تا کل خاورمیانه در آتش بسوزد و زمینه تسلط آن‌ها فراهم شود این وضعیت شایسته مسلمانان نیست امیدواریم برادران ما در یمن بنشینند و با گفت و گو مسئله را حل کنند.


**دیوار غزه با تحریک آمریکا،انگلیس و صهیونیست‌ها کشیده می‌شود رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص پشت پرده جنگ یمن تصریح کرد: اساس این توطئه برای ساقط کردن دولت یمن است باید هوشیار باشند مبادا با فتنه دشمنان برادرکشی ادامه پیدا کند و منطقه ما دچار ناامنی شود این ناامنی ها به مستکبران فرصت دخالت می‌دهد باید با هوشیاری جلوی فرصت طلبی دشمن را مسدود کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد کشیدن دیوار در مرز غزه و مصر گفت:
دورغزه و مردم آن دیوار آهنین می‌کشند با تحریک آمریکا،انگلیس و صهیونیست‌های بی‌فرهنگ این کار را می‌کنند کاش این دیوار را دور صهیونیست ها بکشند تا تمام منطقه از شر صهیونیست‌ها راحت شود.


**رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط است رییس جمهوری افزود:رژیم صهیونیستی می‌خواهد با کشتار مردم ،یهودی کردن بیت‌المقدس و ایجاد دولت یهودی همگان را در برابر کار انجام شده قرار دهد همه باید به هوش باشند دنیا بداند این اقدامات رژیم صهیونیستی نشانه قدرت او نیست بلکه نشانه ضعف آنها است.

وی خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی تصریح کرد: همه بدانند رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط است و کسی نمی‌تواند او را نجات دهد، مردم منطقه ایستاده اند و اجازه ادامه حیات را به رژیم صهیونیستی نخواهند داد.

محمود احمدی نژاد همچنین خطاب به مردم فلسطین اظهار داشت: مردم فلسطین محکم و قوی باشند بدانند یاری خدا نزدیک است به خداتوکل کنند ،متحد باشند ،دشمنان رفتنی و مومنان ماندنی هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
انتظار موعود جمعه 25 دی 1388 ساعت 07:31 ب.ظ http://mahdizadehh.blogfa.com/

سخنان ریس جمهور محترم باعث دلگرمی است وتا حدی مرهمی بر زخم وجراحتهای مظلومان یمنی است که در مقابل تمام استکبار یک تنه قرار گرفته اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد