یمن

یمن

نسل کشی انسانهای بی گناه و شیعیان یمن ممنوع
یمن

یمن

نسل کشی انسانهای بی گناه و شیعیان یمن ممنوع

وقتی میت داره مرده شورو میشوره !

 

دویچه وله نبرد نابرابر و نامردی هواپیماهای سعودی در برابر مردم صعده را هشدار ( لابد قانونی ) عربستان به ایران دانسته بود 

و چقدر پر رو هستند این جماعت کفار

 

 عنوان احمقانه دویچه وله آلمان

هشدار عربستان سعودی به ایران در خاک یمن

 
 

منابع دیپلماتیک اعلام کردند که هواپیماهای جنگی عربستان سعودی، به پایگاه‌های شورشیان شیعه در شمال یمن حمله کردند. به گفته‌ی شورشیان، این حملات در مناطق مرزی کشور یمن و در خاک آن صورت گرفته است. یک دیپلمات از ورود نیروهای زمینی عربستان به این منطقه نیز خبر می‌دهد. مقامات یمنی این ادعا را رد می‌کنند.

به گزارش شورشیان شیعه، عربستان سعودی، حملات هوائی خود را روز چهارشنبه (۴ نوامبر) آغاز کرد. این عملیات تا روز پنجشنبه ادامه داشت. استان سعاده ( صعده )، در شمال یمن مرکز حملات بوده است. تلویزیون عربی "الجزیره"، به نقل از سخنگوی شورشیان خبر داد که عربستان، به ۶ منطقه‌ی دیگر هم حمله کرده است.

توافق ضمنی با یمن

کارشناسان سیاسی معتقدند که هواپیماهای جنگی عربستان سعودی بدون اطلاع و توافق ضمنی دولت یمن نمی‌توانستند به پایگاه‌های شورشیان شیعه حمله کنند. بین دولت یمن و عربستان سعودی روابطی دوستانه‌ برقرار است. این حمله‌ها ظاهرا به تلافی عملیات نظامی شورشیان در این منطقه صورت گرفته است. چند روز پیش، یک سرباز سعودی در این ناحیه کشته شد. عربستان سعودی، شورشیان شیعه را مسئول این حادثه می‌داند.

نگران گسترش ناآرامی

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه دولت عربستان نگران گسترش ناآرامی‌های شمال یمن به کشور خود است. شیعیان در یمن و نیز در عربستان سعودی در اقلیت هستند. کارشناسان، این حمله را هشداری جدی به ایران ارزیابی می‌کنند که از شورشیان شیعه در این منطقه پشتیبانی می‌کند.

عربستان سعودی تأئید کرده است که در عملیات نظامی علیه شورشیان در مرزهای این کشور، دست‌کم ۴۰ شورشی کشته شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد